coooool /v'

ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel? typ 92a, hahah
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? allvarliigt ingen .
Vad tycker du om kärlek? - underbart ? :D
När kramade du någon sist? - idag
Kramade du någon speciell person? - ja!
Har du svårt för att bli kär? - ja, jag är så jävla kräsen så det finns inte!
Är du singel? - mhm
När fick du senast en komplimang? - todayyy
Har du hånglat med någon av samma kön? - nixxx

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös - tror inte det
Playat? - haha gothia räknas inte
Hånglat med nån riktigt ful - nej jag sa ju att jag var kräsen :D
Hånglat med fler än 50 pers - nej, jag räknar inte
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - ja
Gjort något riktigt dumt? - omg ja ?
Gjort något du verkligen ångrar? - tusen ggr
Varit nykter på nyårsafton? - jag är alltid nykter på nyårsafton
Åkt ambulans? - nej =)
Gjort nåt olagligt? - ah
Blivit polisanmäld? - nej
Slagit ner någon? - nixxx
Skämts över dig själv? - varje dag ?
Sagt jag älskar dig och menat det? - varför skulle man annars säga det ?
Tar du droger? - aldrig
Dricker du? - typ aldrig, aldrig mig full i alla fall.
Vilka kläder sover du i? - trosor och linne
Vad hatar du verkligen? - min kropp och min mun + näsa
Varit kär? - ja =D
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - haha ja,.
Är du ensam nu? - kisssiiemmjaaou ja dt är jag raawr
Vill du gifta dig? - om jag finner den rätte så absolut!
Vill du ha barn? - ingen frågan om den saken, såklart jag vill ha barn! :D

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - jag
Såg dig gråta? - mamma
Fick dig att gråta? - någon film säkert :D
Du gick på bio med? - mamma och brorsan när vi såg sommaren med göran
Skällde på dig? - ingen

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - nej , I dont think so
Kramat någon? -jaaaa
Pussat någon? - nej
Köpt någonting? - jao
Sjungit? - allltid
Saknat någon? - ja

1. Pratar du fortf. med personen du kysste senast? nej asså det va på gothia HAHAHA han var italienare ;););)
2. Har du sett din bästa vän gråta? - ja
3. Har du gråtit över en kille/tjej? - klart!
4. Har du fått någon komplimang idag? - ah
5. Bor din mamma och pappa tillsammans? - neyy
6. Är du polare med grannarna? - haha nej
7. Hur många förhållanden har du haft? - inget seriöst, har svårt för förhållanden eftersom jag är så kräsen , väntar liksom hellre till Mr. Right än att gå ihop med någon som inte uppfyller alla krav och sedan ändå bara göra slut ;ss
8. gillar du någon just nu? - nej
9. senaste piercingen? tredje i örat.. men snart blire naveln oxå!
10. vart åkte du sist du reste? - turkiet
11. vart ska du åka näst? hoppas på Thailand i vintr!
12. när blev du pussad senast? - några veckor sedan
13. vad har du för telefon? - värdelns gamlaste sony eriksson Z610i
14. har du täckt någons hus med toa-papper? - nej
15. suger det här? - nej
16. har du varit på stranden? - ah
17. vem är din bästis? - Johanna såklart
18. vem träffar du mest av dina kompisar? - Johanna
19 har du bra syn? - ja ass bra
20. har du varit på ett party? - ja
21. var har du gjort i helgen? inte mkt kommer inte ihåg ;o
 22. vilken är din favoritfärg? - svart, rosa och vit
23. har du varit utomlands? - ja
25. gillar du dina föräldrar?- ja!
26. skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängde från skolan pga salgsmål? - dt skulle aldrig hända, men ja det skulle dom nog blivit?
27. var är dina syskon just nu? - vet inte var han är
8. hur är din dröm tjej/kille? - lång, snygg klädstil,INTE PARTILLEJOHNNY, sexigt brunt/svart hår, tatuering/piercing, social som fan, bästa humoorn dvs min humor, snälll, snyyggg, sexig mage + armar och veta vad ett förhållande är och inte gå runt och låtsas som man bara är vänner - u get it? =D
29. vilken tid gick du upp imorse? - sju
30. Vad ska du göra i helgen? - göteborg och leta present till mamma
31. vad står det i fjärde smset din inkorg och vem är det från? - "ja :P" från emilia
32. vad står det i ditt nyaste sms och vem är det från? - okej :P fan va det regnar :D från emilia
33. vad har du för kläder på dig just nu? svart cardigan, leggins &. vitt liinne!
34. vad har du för färg på ditt hår? - blonette
35. vad gjorde du igår? -  skolan
36. vad är det första du gör på morgonen? - går upp .
37. vad ska du göra efter det här? - inget speciellt, äta trorr ja
38. tänker du på någon viss person nu? näe
39. vad är klockan just nu? - 19:21
40. katter eller hundar? - katter!!!!!!
41. har du varit kär i en lärare? - nej hahah
42. Vad längtar du mest efter till sommaren? - beach 10!
43. vad önskar du dig i julklapp? - pengar typ
44. sommar eller vinter? - SOMMMAAAAAAR !
45. Bästa låten? - dead by april - losing you sååkklart (L)
46. bada eller sola? - sola och bada
47. är du kompis med någon du vart tillsammans med? - nejj det är jag inte
48. sminkar du dig? - ja
49. vill du dö? - no
50. personer du träffat i helgen? kommer inte ihåg vad jag gjorde i helgen :S

Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0