Dagens fråga

Vad tycker ni mest om att läsa i en blogg?

That's the question! Själv älskar jag att läsa om personers vardag, som till exempel Kenza. Hon skriver om sin vardag och livsstil och jag älskar hennes liv. Hon verkar leva en i en tonårsdröm =)

Jag gillar inte provocerande bloggar, ni vet bloggar som bugger på att provocera och dra läsare som ändå bara hatar dom. Kissie till exempel skriver om allt hon kan komma på hon vet att vi läsare kommer hata och säger ändå "Ni hatar att älska mig". Jo visst säger jag bara. Det kan vara roligt att läsa hennes blogg och bara se hur dum i huvudet hon är om man får lov att säga så. Dessie skriver också provocerande men jag tycker ändå hon är lite mer klar i huvudet än Kissie. Haha.

Så nu är det eran tur att svara på frågan, vad tycker ni om att läsa i bloggar?

Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0