Fortfarande världens största text på skärmen

Jag fattar fan inte vart jag råkade klicka, för när jag satte på datorn i morse såg jag att det var lika stora som när jag stängde av den igår.. ? Hur sjukt är inte det då, haha.

Tur att många av er gammla läsare från min förra blogg har hittat hit, lämna gärna fler kommentarer så jag vet vilka ni är och kan kika in på era också! =D

Det kanske blir Göteborg idag, ska köpa födelsedags present till mamma som fyller år på tisdag. Samma dag som tvillingarna i Tokio Hotel, Bill & Tom Kaulitz, haha ! Är inte Tom hothothot? Älskade dom för drygt ett år sedan =D

Nej de var allt från nu, snart kommer ett till inlägg med dagens fråga också. Missa inte det ;)

Pussss på er älskliiingar!

Kommentarer
Postat av: Simon L

för att ändra storleken, håll inne ctrl, och dra mus-hjulet neråt :)

2009-08-29 @ 18:28:04



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0