Hiss & diss

Hiss.

Dead by April♥
Hur svårt ska det va att fatta att dom är bäst eller att bara älska dom? Det går inte att förklara i ord hur dom har förvandlat mig på så sjukt kort tid och att se dom live på NRJ var helt galet! Och den som går emot att dom är snygga kan ta sig ;) .

skolan, årkurs 9!
Hur mobbat det än låter att jag har med det på hiss listan så måste jag ändå hylla årskurs 9! Fan vi går sista året, fattar ni? Hur jobbigt det är må vara att plugga på proven och läxorna, hur svårt det än är att kliva upp klockan sju på morgonen och hur mycket man än stör sig på sina lärare som aldrig fattar måste ni ändå hålla med om att 9an kommer bli sjukt kul, vi har hela livet framför oss och vi kommer klara detta! Ett jävla piss år kvar, sen är det slut! WOOOOHOOOOOO!

Hipsters
Jag älskar hipsters, är det inte hot? Älskar modellerna från Gina, så porriga och snygga raawr. STRING ÄR ÄCKLIGT OCH INTE SNYGGT NÅNSTANS .

Katrin Zytomierska
Måste verkligen hylla det hon sa om provocerande bloggare på Vakna med The Voice! igår. Håller med henne ut i fingerspättsarna!

Diss.

Toffsar på benen
Har sagt det förr och jag säger det igen! Det är inte okej nånstans. Det är riktigt barnsligt bara att ta lillasysters toffsar, lixom grow up nångång? Till och med tjejer har toffsar på benen, herregud vart är världen på väg?

Bilddagboken
Louise tog bort sin bdb för ett par veckor sen och hon är STOLT! Jag fattar inte poängen med att sitta inne på en comunity man absolut inte får ut någonting ifrån.. Så sjukt tråkigt att kolla på andras bilder och kommentarer , usch ja .

Mitt tangentbord
Jag vet inte vad som har hänt, men samtidigt som jag höll på att skriva om bilddagboken så råkade jag klicka på några knappar så texten på skärmen är typ dubbelt så stor , haha fett mobbat ! Någon som vet hur man får tillbaka det som vanligt igen? Jag blir yr av att den är så här stooor !

Pusssss


Kommentarer
Postat av: daniela

Du har så rätt om string! Förstår mig inte på det :D

2009-08-28 @ 23:43:45
URL: http://danies.blogg.se/
Postat av: Laila

hittade hit =)

2009-08-29 @ 01:35:37
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: emma

det är såå fult med toffsar! gud, typ älskade det förut för typ ett år sen, men nu hatar jag det verkligen!:O



fin blogg du har förresten! :)

2009-08-29 @ 13:00:48
URL: http://ecaxelssons.blogg.se/
Postat av: Andreas

håller med om precsi allt;) bra skrivet och redigt bra blogg :)

2009-08-29 @ 16:05:14



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0