133 frågor!

Fyra frågor om förhållanden;

är du singel? - jao
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nej faktiskt inte
hur många har du varit kär i? - när man va liten typ, men nej annars.
är du kär just nu? - näj

Tio frågor om dig själv;

namn? - emma louise frida kjellberg
när fyller du år? - 10 sept
några piercingar? - nej men jag vill ha i naveln
vad har du på dig just nu? - leggings med nitar, linne & cardigan
vilken årstid är bäst? - sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - sova så länge jag vill, tkr inte om att käka på morgonen... 
vad tycker du mest om hos dig själv? - min vänstra tå? HAHAHA
vad är du bra på? - inget, ärligt har funderat på den frågan innan men jag är totalt nollställd, är inte speciellt bra på ngt.
vem älskar du mest på denna jorden - vännerna&familjen!(L)

frågor om dina vänner;

vem vet allt om dig? - Johanna, den enda jag ärligt vågar berätta saker i förtroende till (L)
vem är den roligaste av dina vänner? - vill inte gå ut med ngn speciell, men jag har många underbara och roliga vänner !
vem är snyggast av dina vänner? - ingen, alla är snygga.
vem är den du helst har filmkväll med? - alla (K) 
vem av dina vänner är mest "evil"? - johanna skulle jag tro , (a)

Frågor om din familj;

vem står dig närmast? - mamma&brorsan
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - absolut(L)
vem är farligast i din familj? - brorsan, hjääälp!
vem ser roligast ut i din familj? - haha brorsan! 
vem är coolast? - jag (y)
har ni något husdjur? - två katter, Kaulitz&Gucci(kallas även Toulosse)
vem har du mest gemensamt med? - min bror&mamma
vem står för underhållningen? - jag, hör alltid att jag borde bli komiker haha.
vem sover du oftast med? - jag själv, ibland med min katt Kaulitz!(L)
roligaste kvällen med familjemedlem? - typ filmkväll med mamma .

frågor om idag;

vad har du gjort? - shoppat
har du varit glad idag? - jao
har du varit ledsen idag? - nej
har du gjort något bra idag? - ja,köpt jofama by kenza skinnjackan
vad ska du göra nu? - sova alldelesstrax!
har du gjort något dåligt idag? - ätit donken maybe?
vad har du ätit idag? - iste, donken och pasta med kött hemma (y)
har du duschat idag? - yepp, oj längesen man sa yepp! ;o
är du trött nu? - som fan
vad händer imorrn? - ingen aning, skulle egentligen träffat elin men hon ska tyldigen åka skidor imorgon?:s
Går du i skolan? - ja
Har du varit i skolan idag? - nej det är lov för fan LÅT MIIIG VA OKEJ ? :O

Annat;

Hur mår du just nu? - trött, annars bra!
Har du piercat dig? - nej, om man bortser från tre i öronen då.
Annat? - ja det va väl ganska fint väder idag.

Telefon/mobil;

Vem ringde dig senast? - Mamma
Vem ringde du senast? - Tim
Vem sms:a till dig senast? - johanna
Vem sms:a du till senast? - johanna

Övrigt;

Är du hungrig nu? - fy fan, nej propp mätt
Vad är klockan nu just nu? - 00:07
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se bara, spotify&msn också!

Familj;


Hur länge sen var det du träffa din morsa? - några timmar sen, när hon gick och la sig..
Hur länge sen var det du träffa din farsa? varför säger ni farsa, det heter pappa! haha det va i lördags

Sport;

Går du på någon sport? - nej
I så fall, vilken/vilka? - baays
Trivs du med den sporten? - såklart
Tycker du att den sporten är rolig? - haha oja!
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? - ja ;o how can you tell?

Övrigt;

Gillar du punk? - nej
Har du sminkat dig idag? - ja
Isåfall, vad för smink? - faundation, puder, solpuder, rough, mascara och läppbalm
Vad har du på dig för trosor/kalsonger just nu? - gula med snobben på
Hur ser de ut? - gula med snoppen på ????!!!!
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - leopard med rosa spets
Hur ser den ut? LEOPAARD MED ROSA SPETS?!!!!?!!??!!

Musik;

Lyssnar du på musik just nu? - ja! 
I så fall, vilken låt för tillfället? - Walking in memphis - calle kristiansson (L)
Vad gillar du för musik? - westlife, och massa annat (L)

Kläder;

Har du fler än 4 linnen? - ja.
Har du fler än 3 jeans? - jag har inte så många jeans, är mer jeansleggings-tjej. men ja jag har fler än 3 jeans...
Har du fler än 5 tröjor? - eh ja?
Har du en vit bh/topp? - jappp
Har du en svart bh/topp? - jappp
Har du fler än 5 par skor? - mhm

Smink o hår;

Använder du mascara? - ja
Använder du Wax? - nää
Använder du ögonskugga? - sometimes, sotade ögon.
Använder du kajal? - ja
Använder du hårspray? - nej, bara om jag ska locka eller ngt sånt.
Använder du volymspray? - nej, bara om jag ska locka eller ngt sånt.
Andänder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - ja!
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - ibland
Använder du läppglans/läppstift? - japp
Använder du brunkräm/foundation? -  aah
Använder du rouge? - ja
Uppsatt hår eller hängande? - beroende, gillar bägge.
Plattar/lockar du håret varje dag? - absoult inte! nästan aldrig.
Duschar du varje dag? - nej, varannan annars blir håret snabbt slitet för er äcklen som inte visste det!
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - haha, det dummaste jag hört?!

Kärlek;


Är du kär just nu?- nej
Har du kysst någon idag? - nej
Har du ett förhållande? - nej
När går gränsen vid otrohet? - puss/kyss
Är du romantisk? - ofc, med rätt person haha.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - omg, nej
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja, men alltså kompisar.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - hahah julle
Hur länge höll det? - kommer inte ihåg typ en sommar =) jag skulle börja 4an och han 5an
Hur länge var ditt kortaste? - haha ngngång i ettan när alla va tsm med wiliam aHAHAHAHAH
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande, men bara om jag träffar rätt guy liksom.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej, däremot va julle tsm med mig och min dåvarande bästis amanda samtidigt haha :D vi alla bodde grannar!
Är du en bra pojk/flickvän? - tror jagnog.
Vem sov du senast bredvid? - ingen.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - nej
Hur gamla va dina föräldrar när dom blev tsm? - 20 någonting..
Har du ngn gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej, jag har en storebror.
Skulle du kunna tatuera in din älsklings namn på armen? - aldrig! däremot kanske ngn symbol för våran kärlek som man sedan kan liksom relatera till förhållandet om man gjort slut, men om man tatuerar ngns namn så blir man så bunden och detär ju inte helt lätt att ta bort heller!
Har du mest blivit dumpad elr har du dumpat mest? - ingen aning...

Kommentarer
Postat av: fanny

aw tack gumman :D saknar dig med som fan<33

2009-12-29 @ 01:17:05
URL: http://ffannystralberg.blogg.se/
Postat av: elin <3

Vet du en saak...?

Du är SÖÖTASTE på jorden min älskling! En fråga bara: liter du inte på mig... Buhuuuu :'( HAHAHA skojja gumman. :D

2009-12-29 @ 20:37:47
URL: http://faairiee.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0