2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ex:
hm ja det tror jag nog. pallar inte rabbla upp allt.
 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
haha, absolut inte sitter fortfarande som en korv och käkar godis i soffan..

3. Blev någon av dina vänner förälder i år?
nej

4. Dog någon som stod dig nära?
näe

5. Vilka länder besökte du?
Inga besides sverige då..

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?
ohja

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
oj ingen aning!

8. Vad var din största framgång 2009?
Ojj., svår fråga! Betygen kanske, höjt mig varje termin .

9. Största misstaget?
Vänner som sviker som man trodde man kunde lita på, vemf*n vill ha såna liksom?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk såklart, och ja jag trillade ner för trappan utanför mitt hus och fick en rejäl stukning, hoppade runt på kryckor ett tag och hade svullning i tre månader efter...

11. Bästa köpet?

Oj, ingen jävla aning..

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder och smink, tror jag!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ohja, många ggr (L)

14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?
Alla med Westlife
Higher - erik
rap das armas
sweet dreams
sexy bitch
och MÅNGA fler!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
nej, det tror jag faktiskt inte ? Ungefär lika.. men jag är med "emotionell" iår av ngn jävla anledning.. gråter av allt.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tränat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
käkat godis? HAHAH

18. Hur tillbringade du julen?
i skåne med farfar&hans fru

19. Blev du kär i år?
näe!

20. Hur många förhållanden?
0

21. Favoritprogram på tv?
klart Svenska Hollywood fruar, that 70s' show, Glee, Ghost whisperer.

22. Favoritbok?

hm, revolvermannen tror jag (L)(L)(L) SKOJJJAAAA ! sjukt dåligt bok, läste den på svenskan.. läs den inte - dagens tips!

23. Största musikaliska upptäckten?
att jag inte borde söka idol eller talang kanske ? (Y)

24. Något du önskade dig och fick?
Pengar till kenza jackan, köpte den idag! + massa pengar

25. Något du önskade dig med inte fick ?
ja, tröjor och västar från bikbok och hm!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
va hemma hos mamma antar jag ? kommmer inte ihåg, mer än ett år sedan fan..

27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
helt klart!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
fjortis/-början av 2009.
casual - sommaren
nitar&axelvaddar - hösten+vintern (;

29. Vad fick dig att må bra?
vännerna & familjen (L)

30. Vem saknade du?
en speciel kompis jag tyvär inte umgås så mycket med längre,. och kärlek kanske? (L)

31. De bästa nya människorna du träffade?
jadå=)

32. Årets sötaste?
ingen aning... 

33. Årets hetaste?
Shane Filan, Jude Law, Colin Firth typ, heta som helv*te (L)

Shane Filan

Jude Law
tn2_colin_firth_1.jpg image by razberrykisses
Colin Firth

34. Årets största kärlek?
no one

35. Årets besvikelse?
mycket!

36. Årets bästa?
familjen, modet och vänner !

37. Årets snällaste?
de flesta =)

38. Beskriv 2009 med några ord?
Jobbigt men samtidigt värt allt (L)


Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0