Goddag

Någon mer än jag som känenr sig fruktansvärt sliten idag? Usch.
På fredag är det lov, woho. Betygen sattes i torsdags så denna veckan behöver man inte uppföra sig, right :)
Men det gör jag ändå - är så duktig.
Ska be pappa hjälpa mig med en grej till skolan idag också, vi håller på med mouse trappers, musfällor och ska göra bilar av dem, så han får hjälpa mig. Han är ett teknisktgeni. Haha.
Vad ska ni hitta på idag då? Hoppas ni ska ha roligareän jag iallafall, pusssn.
Once upon a time I was falling in love, but now I'm only falling apart.
Nothing I can do, total eclipse of the heart.
Once upon a time there was light in my life, but now there's only love in the dark.
Nothing I can do, total eclipse of the heart.
- Total eclipse of the heart - Westlife♥

Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0