Hunter

Sitter och kikar lite efter Hunter stövlar på internet. Vill inte ha den där svarta blanka färgen, men de andra svarta finns bara i storlekar upp till 37 PÅ VARJE HEMSIDA ?! Jag ska ha 39, liksom. Men jag och mamma ska kolla på Jedviks på Kungsmässan i veckan om de har fått in svarta hunter där - när jag kollade senast hade de bara lila, röda osv.
Men annars, vad ska ni göra idag då? :) Själv ska jag fixa mig lite snart, sen blir det restaurang och bio med mina hoes. Sen ska jag hem till pappa, har inte varit hos han på två veckor nu (bor hos han varannan helg) och han har varit på jobb i Grekland och massa så det ska bli skönt att få träffa han.
Men nu ska jaaaaaag dra puss babes (L)

HAHAHAHHAHAHAHA MER ÄN ETT ÅR SEDAN DRYGT, PINSAMT? JA :D

Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0