Megan Denise Fox

Vad tänker ni på när jag säger Megan Fox? Jag har ett svar, ren skönhet. Megan måste vara en av de absolut snyggaste kvinnorna på jorden, right? Jag är inte lebb eller något men asså Megan, hon är ju fan överhet. Haha. Hennes hår, åååh asså jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill så gärna färga håret men ändå inte för jag kan tänka mig hur mycket jag kommer ångra det.. Som jag gjorde förra gången jag färgade det till exempel.
Vad tycker ni, det kanske hänger i era händer kära bloggläsare..
Ska jag?



Kommentarer
Postat av: elin <3

Vill du det så gör det tycker jag.. annars inte. Man ska ju inte vara missnöjd heller. ;)

Men du har ju vart ljus nu ett tag så då kanske det är på tiden att färga det mörkt. ;D Nej man välj själv... Det blir bäst då älskling :D

2009-12-28 @ 08:09:33
URL: http://faairiee.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0