Ny design,.

Vad tycker ni om min nya design? Fett snygg, erkänn.
Nu ska jag bara sätta mig på röven och göra en header också, bara ni inte mobbas - jag suger på att göra headers.. Plus att mitt picasa dampar fullständigt just nu ;s
Just det, jag kanske ska berätta lite om gårdagen? Vi möttes vid Varlaskolan och gick till Karma (världens finaste&mysigaste café/restaurang!) där satt vi och åt och snackade i flera timmar. Sen kom Elins mamma och hämtade oss klockan nio typ. Vi åkte hem till henne och kollade film, The Women tror jag den hette - skulle tydligen vara bättre än Sex and the city men ACKNEJ! Vi såg alltså heller inte bio som jag sa att vi skulle göra, eftersom på Facklan (filmhuset i Kungsbacka) va det bara dåliga filmer igår.. Den bästa skulle jag tro va 2012 men den vill ingen av oss se, jag vågar ärligt talat inte se den. Är livrädd för att det ska hända, asså det dem säger om 2012. Haha, erkänn mobbad?
Så i alla fall, ska börja med headern nu & spotify (WEST-FUCKING-LIFE <3<3<3<3<3 grrrrrr)
hejdå.

Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0