Tänkte bara...

.. säga att jag lever. Har egentligen ingenting att säga, men som sagt ville jag bara visa att jag lever.
Imorgon blir det julshopping med elin, och kanske bio på kvällen annars blir det filmkväll hemma hos elin. Sen ska vi sova hos henne och spela sims hela natten! Haha, vi nördar alltid sims, svär. (L)
Men ja, ska gå och lägga mig snart, klockan är bara drygt kvart över nio men jag är trött som fan och klockan känns vara runt tolv, inte sant? Jaja, nog snackat! Puss och kram från mig, så hörs vi imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: eliin :)<3

Erkänn man är aas tiired!! Men i morgon blir det upp i ottan och SHOOPPA Wohoo :D♥

2009-12-18 @ 22:28:22
URL: http://faairiee.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0