This love is unbreakable

Hej bloggen! Vilken härlig dag! Snö,snö & snö så långt ögat kan se i Göteborg. Äntligen säger jag bara, det kommer vara snö på julafton. Det var riktigt länge sedan det senast var snö på julafton så detta är efterlängtat. Imorgon blir det ut i snön och sedan shoppa de sista julklapparna till familjen. För antingen i morgon kväll eller på ondag beroende på vädret åker jag till Skåne för att fira jul hos min farfar! Det är alltid så jävla mysigt och fira jul där nere, de har alltid så jävla många julklappar under granen, högre än granen själv fan.
Men nu ska jag kolla en stund på tv, men vi hörs väl imorgon eller lite senare ikväll antar jag (L)
Puss!


Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0