What if you making me all that I was ment to be

What about now - Westlife ♥

Hej älskliingar, hur har eran dag varit? Min har varit helt okej. Började med att gå upp och fixa sig för skolavslutningen med det årliga julfirandet i skolan. Rikigt mysigt var det och fackeldansen va sjukt bra! Va med i fackeldansen för några år sedan, så himla roligt är det :D! Öppnade även kuvertet med mina betyg, är riktigt nöjd faktiskt. Bevarat alla betyg förutm svenska som jag höjt mig i till VG! 7 VGn och resten G.. Skulle kunna vart bättre men 205 poäng får mig in på det jag vill iallafall.
Var på Kungsmässan en stund med mamma också och kollade på Hunter stövlar bl.a. och på den nya affären som öppnat, Melrose&co. Sjukt snygga kläder för runt 1000 lappen.
Kyss&kram

Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0