When I was walking in Memphis

Låten♥

Hej sweethearts. Dagen i skolan har varit riktigt chill, hade korta lektioner och spanskan var bäst! Vi gjorde typ julkort - haha ni skulle se mitt. På fredag är det jullov, kan ärligt talat inte fatta det. Vi hade ju fan precis sommarlov eller? Tiden går så sjukt fort, lite för fort nästan..
Den 20e får jag barnbidraget då blir det att köpa massa julklappar till vännerna, mamma, pappa och brorsan. Den enda jag vet vad jag ska köpa till är brorsan, han ska få Transformers 1&2. Både jag och han älskar filmerna så det blir liksom tvåflugor på samma gång. Till mamma blir det väl kläder, eller något till huset. Och pappa blir det kläder. Vännerna något annat, vet inte än..
Vad är den bästa presenten ni någonsin fått? Jag har nog faktiskt inte någon som jag kommer ihåg så där "wow, den". Var säkert när man var liten och fick massa barbiehus och barbiebilar. Detta året har jag önskat mig hunter, jofama by kenza, pälsvästar, kläder och pengar.
Men nu ska jag sova faktiskt, byebye.

Dagens spotify låt: Walking in Memphis - Marc Cohn♥

Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0