091121

Ja vad ska jag skriva? Jag har ärligt talat inte så mycket att skriva om, dagen har förövrigt varit lång.
Jag slingade ju håret också, blev faktiskt rikigt bra, men vi ska göra underhåret också om några veckor eftersom mitt underhår (där man inte kommer åt med hettan) är några nyanser mörkare än övriga håret, och det är inte så jag vill ha det , jag vill ha i alla fall samma nyans i håret efterom jag vill ha hårförlängning (tror jag?). Jag saknar mitt gamla hår jag hade i somras. Långt och fint, gick lite under brösten, så himla fint! Dock var det ruskigt slitet, och det går ju inte eftersom jag har hört att det växer sämre om man har slitet och jag ville ju, trots att jag hade långt hår ha längre.. Det vill man ju alltid!

bild från i somras


Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0