Blogg narkoman 2

Här kommer fortsättningen på tidigare inlägg!

6. Desirée "Dessie" Nilsson
Hon, precis som Kissie, kör på den provocerande framgången. Genom att skriva skit om andra hit och dit på ett lite mer oprofesionellt sett lyckas hon få fler läsare. Vad som är så speciellt med Dessie är väl precis som Amandavardet, hennes videoinlägg och fjortis-look. Jag diggar henne rakt av, att hon kommer på sjätte plats här har att göra med den hårda konkurensen i bloggarna, me jag hoppas hon fortsätter som hon gör - & färgar håret brunt , tror faktiskt hon skulle passa bättre i det :DMen hon ska få lite cred också för att hon är väldigt ärlig!


7. Isabella "Blondinbella" Löwengrip
Henns blogg är just nu nere, någon har tydligen hackat den. Men annars tycker jag att hennes blogg är bra! Brukar inte följa den, kanske klickar in en gång... varannan månad? Tittar egenom bilderna typ, och sedan är det bra. Men hon är en himla varm persen och jag har ju träffat henne irl också! Hon är mogen för sin ålder,och har redan eget företag. Tyvärr för henne går hennes bloggläsare bara neråt, och hon har inte lika många läsare nu som innan Kenza & Kissie började visas. Men hoppas att hon snart ett back on track från hackandet..


8. Paulina "Paow" Danielsson
Gillar henne INTE alls! Visst hon är söt men.. konstig, haha. Vet inte hur många läsare hon har, jag läser kanske hennes blogg när jag inte är så trött men vill sova, man blir sjukt trött av att bara se bloggen.. den ger ifrån sig en tråkig känsla helt enkelt, hoppas hon fattar att hon borde göra något åt bloggen :S


Det va alla :D!

Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0