Blogg-narkoman

Hej sweeties! Tänkte slänga upp ett inlägg på alla bloggar jag läser, kanske inte så kul men jag har inget annat att skriva om så ni får va nöjda med det (a)
Den första, som kommer på första plats, är hon jag tycker är bäst inom bloggosfären. Hon är en av mina förebilder och har den snyggaste stilen av dem alla! :D
1. Kenza Zouiten
Med bloggen bosatt i Stockholm får man följa hennes spännande vardag, allt från programledare på MTV till jobb på olika nattklubbar runt om i Stockholm. Ingen tjej kan säga att dem inte är avundsjuka på hennes liv! Vem skulle inte vilja designa kläder för olika företag, träffa kändisar genom jobbet och få intervjua dem, åka på olika events som nu när hon fick åka till EMA Berlin! Tjejen har grym stil och ger sjukt snygga klädtips i hennes blogg.


2. Kim Kardashian
Kim Kardashian är väl mest känd för att komma från den amerikanska kända familjen Kardashian, och att familjen har en reality serie som heter "Keeping up with the Kardashians", hon är också skådespelerska och har medverkat i flera stora filmer, bl.a. Disaster Movie. Hon är också affärskvinna och har tillsammans med hennes två systrar Chloé & Kourtney en butikkedja (som finns i L.A. & Miami) som heter Dash. Hon kommer på andra plats för att hon är också en förebild för mig, vacker & framgångsrik! Hon gör precis vad hon själv tycker, men verkar ändå så himla snäll och omtänksam! Titta in på hennes blogg!


3. Natacha Peyre
Många har fördomar mot henne, men jag ser egenom det! Sen tycker inte jag att bara för man har vikt ut sig i playbo, eller hit & dit och har silikon bröst behöva betyda att man är dum. Hon verkar vara en sjukt trevlig tjej och vacker ! Hon bor i L.A, men är från Sverige då såklart. I hennes blogg kan du läsa om allt från kändisfester på The playboy mansion till klädtips och annat gossip!


4. Alexandra "Kissie" Nilsson
Älskar henne! Hon kör sitt eget race utan att i stort sätt bry sig om vad andra tycker. Förut tyckte jag inte alls om henne, men jag har nu förstått att hon kör med en vassare utsida&insida i bloggen än hur hon verkligen är i verkligheten. Jag läste för ett tag sedan en intervju med henne där hon förklarade sig och bloggen, det va först då jag började tycka om henne! Låt dig inte luras av hennes provocerande blogg, det är bara en maskering för hennes mjuka jag egentligen! GO GIIIRRL! :D Kissie-mjaaaou


5. Amandavardet
Många tycker inte alls om henne, pga hennes lite små löjliga youtube klipp! Men jag tycker om henne & hennes blogg. Hon är 17 år och bor i Västerås utanför Stockholm, tycker ni som har förutfattade meningar om henne ska gå in på hennes blogg och kolla, och lära er att man inte ska ha förutfattade meningar om folk man inte känner, haha :D


Fortsättningen kommer senare, puss (L)

Kommentarer
Postat av: Bexx

SV:

HAHAHAHHA eller hru xD

du är jätte söt :D<3

aw<3



GJORDE DU?!?!?:O

HÄLSA FRÅN MIG NÄSTA GÅNG!!!:D

2009-11-08 @ 19:45:19
URL: http://yourbexx.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0