darin-viva la vida

Sweethearts hur är det med er? Med mig är det bra i alla fall, har glömt plugga på NO provet idag(shit shit shit) men ska göra det hela dagen imorgon + på måndag, hoppas på ett G i alla fall! =)
Idag har jag inte gjort så mycket, bara chill och sovit länge, åkte hem till mamma idag också så jag ska vara här en vecka nu.
På tisdag är det simhall med klassen men jag har m-e-n-s så jag skippar det, kan fan inte va med då eller? Hon kan väl inte tvinga, eller? ;oo Skiter fullständigt i betget i gympa för jag vet att jag kommer gå ut med IG i det eftersom jag inte kan redskap, simma ner under vattnet och hämta upp en docka och simma 25 meter med den, och ja.. det är alltså mitt sämsta ämne kan man säga , men whatever.. hon får tåla det, precis som jag är med på varenda gympa lektion och liiiider haha :D


bästa låten just nu big time, darin-viva la vida (L)

bild-mer en ett år gammal. jag&min man Natalie Horvath, miss u babe va sjukt länge sen vi sågs ;(<3

Kommentarer
Postat av: Natalie

WHAT jag googlade på mitt namn så kommer denna bilden upp!!! Hahaha blev sjukt förvånad. Ja det var längesen nu, ha det gött lollo!

2011-12-15 @ 21:41:50



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0