Dusch strax!

Ska alldeles strax hoppa in i duschen, för mitt hår är olagligt fett! Det blir fett så snabbt, hatar det.
Sedan ska jag plugga lite på mina engelska glosor vi har till i morgon, vill hålla kvar på mitt VG som jag fick på provet, & då gäller det att ligga i!
Imorgon blir det skolan, vare sig jag mår bra eller inte - måste hämta hem musik-papper (har musik prov på tisdag), min läsbok, geografiprov(har geografi prov nästa vecka), och ett samhälls häfte eftersom att jag gjort ett arbete med en kompis som tydligen inte kom upp till ett VG och för att jag då ska hålla kvar vid mitt betyg som jag har i samhäll (VG) så måste jag göra detta, så ska hon ställa frågor om det senare, gör allt för att inte sänka mig känner jag! Dock tycker jag inte om att bli ställd massa frågor av en lärare, känns som jag blir ställd & glömmer bort allt, inte bra någonstans!

Nu får ni nöja er med inlägg för idag, ha en fortsatt bra kväll också mina älsklingar så hörs vi imorgon (L)



går tydligen inte att ladda upp bild för mig just nu, sry för det!


Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0