Friday I'm in love

Hej bloggen! Här sitter jag och är skittrött, borde gå och bortsa tänderna och göra mig iordning först men jag har några "'ärenden" på thainternet jag måste göra först. Imorgon och varje dag fram till tisdag blir det plugg för min del, har ett stort NO prov som jag vill klara vilket betyder att jag måste börja plugga imorgon ! Usch & fy säger jag bara...
Tokio Hotel vann Best Group igår på EMA, ett stort grattis till de snygga grabbarna i bandet! (L)

Nu får ni ha en fortsatt bra kväll, vad ni än hittar på!
PUUUUUSS'n

en utav världens sötaste katter &ja jag har två väldigt lika katter - den ena är mamman vid namn Kaulitz och den andra är dottern och heter Gucci (men kallas också Toulouse) Love (L)

Kommentarer
Postat av: eliin :)<3

Hahah ja den är fett seg. Pallade inte ens se färdigt den xP Hihih :*

2009-11-07 @ 13:45:55
URL: http://faairiee.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0