My new nails

Hej alla sötnosar! Funderar på att fixa lite på designen, men jag har ingen fantasi just nu så jag får försöka fundera ut något! =) Jag slutade 2 idag ungefär och hade gympa sista lektionen, va fett kul! Innebandy va det, alla gav sitt allt så det blev verkligen roligt, har nog aldig varit en sån aktiv lektion för alla någon gång! Just nu sitter jag och njuter av mina snygga naglar, det är sjukt kul att skriva med tagenterna på dem, nu när man har lärt sig. Haha , jag har inget intressant att skriva ommrr i alla fall, här kommer två bilder på mina snygga naglar (min picasa har försvunnit så jag kunde inte sätta ihop bilderna till en bild, men ni får nöja er med de här)

tagna med världens sämsta mobilkamera.
guldig rosett-ring från stockholm! Sjukt snygg till mina snygga naglar ;)

Imorgon slutar jag klockan 12 som vanligt, just det btw, jag hade samtal med min svenska lärarinna idag och jag ligger på ett stabilt VG, jag blev så sjukt glad! Först VG på engelska provet åh nu det här! Jag är sjuukt glad :D Gick ut med bara 7 VG:n förra året (alltså 200 p) i nian hoppas jag i alla fall komma upp till 210 om inte mer!
PUSS (och jag vet att ni antecknar!)

Kommentarer
Postat av: Daniela

Sv: ja, AS GLAD blev jag också!!

Men jag har stå plats, vad har du? <3

2009-11-05 @ 19:57:00
URL: http://danies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M

2009-11-06 @ 02:19:16
Postat av: eliin :)<3

You ruule :D I love u sweetie <3

2009-11-06 @ 13:01:07
URL: http://faairiee.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0