10 saker ni inte visste om mig!

JAG ÄLSKAR SKRÄCKFILM! Det finns fan inget bättre att på en fredag/lördag kväll sätta på en riktig rysare och bara mysa. Älskar kicken man får efteråt också!

Jag vet inte vad jag vill läsa på gymnasiet, men det kommer antagigen bli estet, hantverk eller samhäll. Vill ha inriktning på hår&make-up, inredning, mode eller stylist och de kommer antaglige bli någon av dem. Men om jag väljer att gå samhäll kommer ni nog kunna se mig som advokat i framtiden! ;)

Jag tycker om utländska killar! Dem får inte vara från Sverige alltså (halvsvensk funkar). Det är väl mest det att utländska killar är snyggast, sxigast och ja haha. Sen såklart finns det ÄCKLIGA, FITTIGA OCH AH ALLMÄNT PANTADE utlänska killar som kan dra :D

JAG ÄLSKAR TOKIO HOTEL fortfarande. Har två postrar på Tom & Bill i mitt rum (för drygt ett år sedan hade jag runt 70 stycken men dom ligger i min gaderob nu)! I morgon släpps deras nya album, omg har längtat sönder. ! Så där vet ni.

Jag har en "umgänges ålders-gräns"! Inte umgås med folk som är över 18. Min kompis Johanna umgås med 23 åringar osv, det är bara äckligt (med tanke på att dem är volvoraggare också). HATAR RAGGARE!

Jag kan gråta åt vad som helst, finns nog inget jag inte gråtit om.

Jag säger exakt som jag tycker, och kan uppfattas som en bitchig diva i verkligheten. Mot folk jag verkligen älskar och bryr mig om är jag en fin och snäll Louise, annars kan det va väldigt jobbigt att va med mig när jag har mina dåliga dagar. passa er ;)

Det första jag tittar på en kille är utseendet. Om jag träffar en kille som är sjukt snäll men ser ut som jag vet inte vad i ansiktet kan jag bara vara vän med personen (om ens det). Jag är så kräsen så det finns inte när det kommer till killar. Vilket jag älskar med mig själv. Brunt eller svart hår, brunaögon, snygg såklart, sexig kropp, lång, min humor, ha snygg klädstil, ha bäst personlighet, fatta att jag är jag, kunna vara exakt som han är mot mig när vi är ensamma som han är när hans kompisar är nära, bra på att kyssas (annars kan han ju lära sig haha), absolut inte röka.. Yes, världens kontakt annons.

När jag blir stor vill ja ha en Cadillac Escalade, bo i L.A eller ngn annanstans i USA, va gift med en rik snygg man, jobba som hår&make-up artist, inredare,modestylist, advokat eller plastikkirurg. Ha två-tre ungar som heter Natacha Isabella, Jessica Yulia och Brian Alexander. Ha en Kim Kardashian krop haha ;)

Jag gillar inte att umgås med fula personer, fråga mig inte varför. Därför är alla i mitt umgänge snygga!;)


Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0