2girls1cup

Hej bloggen!
Hur mår ni? Själv mår jag äckliiigt dåligt just nu, såg precis Two Girls One Cup, OMG OMG OMG OMG!
Jag har hört talas om den länge, och sökt på youtube efter den jätte länge men aldrig hittat den, liksom vem har inte sett den? Haha. Men jag bestämde mig i alla fall för att söka på google och jag hittade den, FY FAN ASSÅÅÅÅÅÅ! Trodde aldrig för mitt liv att det var så äckliigt, först strular dem sen bajsar den ena fucking diarré äckligt bajs i ett glas sen äter dem det, och spyr i varandras munnar HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAH.
Så ... åååh jag ryser, så jävla äckliiiigt!
Fattar inte varför dem gjort denna video, liksom vilken kille tänder på när tjejer äter varandras bajs och spyr i varandras munnar? ÅhHERREGUDasså. HAHAHAHAHAHAHAHH kan inte sluta äcklas!
Asså dem stoppar liksom fingrarna i halsen och spyr i varandras munnar, ofta dem ens behöver använda fingararna när dem PRECIS ÄTIT OCH HÅNGLAT BAJS? Asså FY FAN I HELEVETESSFEWOFEOWFUEWGF FEWIHFEWBFUIEFIHWFNIWEJFEIF jag spyr!
Någon som är sugen på att titta kan klicka här! Den är fett värd det HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA men helt ärligt så är det fan det äckligaste jag sett !

Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0