BESTÄLLT + IDOL I DECEMBER

Hejsan bloggen!

Beställt en marinblå svea jacka nu från nelly.se. Älskar svea jackorna!

Vad har ni gjort idag då? Själv har jag varit på friskis&svettis och dansat afro. Det är tvär kul!
Det enda jag har beställt är inte svea jackan, utan jag Emilia, Elin, Emilias syrra och hennes kompis ska på idol på Skandinavium den 4 december, ska bli sjukt kul! Aldrig varit på idol innan, så :D Platsen längst fram vid scenen också , så jag kommer va med i tv typ hela tiden ? wow .

Tack Julia Stoll för att du sa var man kunde hitta sveajackan !

Xoxo, L

Kommentarer
Postat av: Amanda

har en likadan, sjukt snygg!

kram

2009-10-04 @ 22:52:22
Postat av: Bexx

SV:

hahahha xD

han jobbar i min skola, är med på våra mattelektioner x))



har du skickat bilden?:)<3

<33

2009-10-05 @ 12:13:15
URL: http://yourbexx.blogg.se/
Postat av: yyulia's

helt lugnt (=

finfin blogg också!

2009-10-05 @ 17:03:41
URL: http://yyulialicous.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0