gråter

Heyybloggen!
Dagen som varit har varit hemsk, har bara kunnat tänka på en sak. Tokio Hotel-konserten!
Min mamma vill inte beställa biljetterna (fråga mig inte varför) och nu ska Johanna göra det istället, men va ja har för mig från förra TH konserten sm ställdes in så behövde man föräldrarnas bank uppgifter..? Nu gråter jag då för jag vet inte vad som kommer hända. Om Johanna kommer komma ihåg att gå upp halv nio imorgon åh vara redo framför datorn eller om hon försover sig eller gör fel? Kommer inte kunna ha en enda rolig minut av denna sthlm vecka isf. Jag har gråtit hela kvällen, vet inte vad jag ska tänka.. Om jag missar denna konsert kommer jag gråta enda fram till jag dör, haha helt seriöst ;oo
Känslan jag får när jag ser TH är obeskrivlig, det är samma känsla som jag fick då för snart 4 år sedan när jag såg dem för första gången i en tidning! Jag ryser och får gåshud varje gång jag hör deras låtar. Låter kanske helt mobbat för er? Men för mig inte. Trots att jag slutade lyssna på dem ett tag har jag absolut inte glömt dem, älskar dem! Jag är inte kär i Tom & Bill kan jag inte säga, men dem är fettttt fuckiiing snygga eller hur ? ;)

Nu ska jag snart gå och lägga mig och bara hoppas på det bästa!
Imorgon klockan 2 åker vi och hämtar Elin & Emilia sedan åker vi till Landvetter och sedan Stockholm !
Är inget nervör för flygresan längre, eftersom jag har TH konserten att oroa mig för istället...
PUSSSS

Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0