Jimmy Choo for H&M

Heyyy sötnosar
Är skittrött efter en dag i skolan, slutade i och för sig två idag så det va ändå rätt chill ;))
Ungefär en månad kvar nu sen får vi se Jimmy Choo i våran älskade H&M! Har längtat sönder, kommer bli skitroligt att se kollektionerna och så vidare, love. =)

Jag tror fan jag börjar bli sjuk eller något, har jätte ont i nacken, ögonen rinner och jag har världens tryck över ögonen.. hoppas fan inte det är den där svininfluensan eller någon annan äcklig influensa, haha.

Just det, biljetterna för min, Elin och Emilias resa till Stockholm är bokad nu, vi kommer ha så fett mysigt i välrdens bästa stad!  Vi åker den 26e alltså måndan på höstlovet och kommer hem sen på lördan, I know you'll miss me, men jag lovar att uppdatera varje dag om shopping och staden i övrigt, !

That's all for now, hoppas ni har fått en bra uppdatering ska börja plugga lite på spanskan nu eftersom vi ska ha en teater imorgon, kanske liiite bra om jag kan den också liixom?

Ha det bäst så syns vi sen!
P U S S!♥

v a d  t y c k e r  n i ? h i s s  e l l e r  d i s s ? ;))


Kommentarer
Postat av: yyulia's

tack sötnos! :)

på typ deras hemsidor så kan man kopiera en kodmall som man lägger in på sin blogg så kan man få rabatter & börja tjäna pengar efter ett tag osv (=

2009-10-15 @ 18:00:29
URL: http://yyulialicous.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0