Lördag

Hej sweethearts
Sitter här & kollar på nöjespokalen nu, ska tvätta kläder snart (haha). På måndag flyger ju jag, Emilia och Elin till Stockholm så jag måste tvätta och packa, mamma jobbar därför får jag försöka att tvätta själv, kommer gå fettbra ;) Ska bli fett mycket shopping i Stockholm kan ni bereda er på! Allt finns ju i Stockholm, lixom!

Nicklas Hocker fick lämna idol igår, va det nog ingen som missa. Jag började gråta, haha. Men han var så himla bra, han kommer gå igenom utan Idol ändå! :D

Men ska hänga upp vit-tvätten nu, puss på er sötnosar!
♥♥

min  katt Kauliitz, sweet huh?

Kommentarer
Postat av: Bexx

De va så jävla hemskt

jag svimmade och hyperventilerade!!

asså gud, d va så jävla läskigt

NICKLAS<33333333333333333333333

2009-10-24 @ 18:51:30
URL: http://yourbexx.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0