mmmmmh du vill ha den

HAHAHAHAHHA GAMMAL DUMLE-REKLAM!

Förlåt för sämst uppdatering, och jag lovar att jag ska bättra mig! Eller vafan, jag har lovat att bättra mig tvåtusen ggr nu, så jag lovar inte.. det kanske går bättre om jag inte lovar liksom, måste testa allt! ;)
Har försökt att göra ett videoinlägg ett antal gånger nu men det går inte bra alls, jag ser ut som hon Amanda Var det i videona så jag skäms mest... Kommer inte komma ett videoinlägg på ett tag eftersom jag måste öva på att göra ett NORMALT videoinlägg först !

Jag gick upp klockan 6 i morse (fyfan!) och kom till skolan typ halv åtta och började blöda näsblod, så jävla grose! Och jag blödde inte lite heller, nejnej! Fick svinont i huvudet så jag åkte hem efter gympan klockan 10 typ, och jag har bara suttit vid datorn och tvn typ, men det är sånt man får göra om man känner sig nere, right? :)

Men nu mår jag i alla fall bättre, mamma kommer snart hem så jag ska be henne köpa med sig Vitamin Focus, känner att jag behöver det big times nu liksom..
Ni får ha det swwweeeeett tills nästa gång vi ses , snart hopefully..
Xoxo, L

Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0