Träffade Blondinbella idag!

Hej bloggen!

Var på gymnasiemässan idag, och jag har äntligen bestämt mig vad jag ska läsa! Stylist på Drottning Blanka blir det! Super nöjd med mitt val, och jag tror verkligen jag kommer trivas efter att jag snackade med en tjej som läste make-up på Drottning Blanka i Kba (vill dock läsa i Gbg eftersom den skolan öppnar 2010). Sen träffade jag en annan trevlig tjej och frågade henne massor av frågor! Närmare bestämt Isabella Löwengrip, Blondinbella. Hon är verkligen lika varm och omtänksam som hon verkar i bloggen! Frågade allt från hur man gör så man får fler läsare till hur det kändes att vara en sån stor förebild för så många unga tjejer som hon är. Hon var hur trevlig som helst! Hon var på gymnasiemässan och va i "det levande biblioteket" där man fick gå och intervjua olika personer med olika yrken. Isabella representerade bloggare (eller kanske egenförentagere) kom inte rikigt ihåg. Hennes söta assistent var där också och tog bilder!
Här kommer den bilden hon tog med min kamera.

i g g a  m i g  p å  b i l d e n , j a g  s e r  u t  s o m  h e j - k o m - o c h - h j ä l p - m i g.

Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0