100209

Hej bloggen! Hur mår ni? Hoppas ni i alla fall mår bättre än vad jag gör. Mår skitdåligt och känner att jag håller på att spy hela tiden! Hoppas det blir bättre över natten annars blir det att jag stannar hemma imorgon och vilar mig inför nationella prov II på torsdag. Idag hade vi första nationella provet. Vet  ni hur svårt det var eller? Antagligen var det väldigt lätt bara att man förväntat sig att det ska vara så jäkla svårt! Men jag hoppas bara att jag kan bevara mitt VG i svenska och sånt :)
Nu ska jag skriva lite på ett spanska arbete som jag ska redovisa på fredag...

Kommentarer
Postat av: DANIELA

JAG TYP DOG PÅ PROVET!! hann inte klart alla frågoooor.. VEM ÄR IG egenligen :''''(

2010-02-09 @ 21:32:14
URL: http://danies.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0