BOKA TID FÖR NAVELPIERCING IDAG

Hej alla söta människor! Idag ska jag åka in till Göteborg och boka tid för navelpiercing. Är hur excited som helst, kommer bli riktigt härligt när jag bokat tiden, men samtidigt läskit.. fråga inte varför, men jag är lite nervös faktiskt! :O Fast jag är inte rädd att något ska gå fel, bara resultatet.. Man vill ju inte ha en sån där sne piercing som vissa har... Jaja, ska boka så jag gör den nästa lördag för då kan mamma och Johanna följa med!





Klockan är 00:35 och jag ska alldelesstrax fixa lite müssli, är hur hungrig som helst.. har inte ätit middag idag! Klockan 04:05 kommer det en film som jag vill se, Fjorton Suger ni vet, har aldrig sett den så jag har bestämt mig för att sitta uppe och vänta!

Ni får ha en härlig god natt sömn.

bild tagen härromdagen, sovde med flätor i håret därför det ser så slitet ut!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Åååh nice :D, du behöver inte vara nervös gumman det kommer gå bra!

Klämman känns lite, men inte de andra! :)

2010-02-27 @ 13:47:52
URL: http://cassandrababy.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0