CAFÉ WORLD

Är jag nörd eller är jag nörd? Facebook's Café Wolrd har blivit det nya farmville för min del, så jävla roligt! Dock tar det typ 2 dagar att laga vissa rätter.. Någon mer som älskar det spelet?

I morgon är jag ledig igen, och antagligen på fredag också.. Tänk, jag har fått en hel vecka ledighet pga snön, helt sjukt! Men fettgött måste jag säga! Asså jag är ledsen för att jag aldrig uppdaterar längre men jag har verkligen inte pallat eller haft någon som helst inspration till att skriva, så alla är beredda på att det antagligen inte kommer bli bätte uppdatering på ett tag, kanske börjar lite mer imorgon.. bara kanske! Men fortsätt att kika in så lovar jag att det snart kommer fler inlägg! :)

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Snygg blogg :D visst kan jag fixa ett sånt inlägg (Sminkar mig "levande")

2010-02-25 @ 14:51:04
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: bexx

är så jävla avundsjuk på dig, !! vill också va ledig för de är för mke snöö. =/

menhar lov nästa vecka:D

btw, 1 VECKA KVAAAAAAAAAAR:D



saknar diiiig, finis<3

2010-02-25 @ 19:05:09
URL: http://yourbexx.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0