DET POSITIVA MED SNÖKAOS

ÄR ATT SKOLAN BLIR INSTÄLLT PGA RASRISK! Älskar att man får förlängt lov och allt plus att chansen att skolan är inställd imorgon också är skit stor. Lucky lucky onsala/kungsbacka-bor!

Gick upp klockan 13:30 idag, så har hela mitt lov sett ut att jag sover bort dagarna...inte så bra kanske, men redigt skönt är det! Skulle egentligen åkt in till mammas jobb med pendeln idag och ta en runda till IKEA, men jag pallade inte.. det får bli en sån härlig stanna hemma och baka kladdkaka-dag!

Men hörni, nu ska jag skriva klart mitt teknik arbete!


Btw, vet ni hur toppat Kenzas liv är eller? Nu får hon åka och kolla på TH i 5 städer i Norden, fett avis är jag!

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Kenza är så..... bläää

2010-02-22 @ 17:54:22
URL: http://danies.blogg.se/
Postat av: Bexx

åhh jag vill också att skolan ska va inställd.. vi har skola =//<3

SV:

aww<3 du är vacker<3

ja, självklart kan vi det. annars kan du ringa eller messa bara<3

PUSS LOVE U<3

2010-02-22 @ 19:45:08
URL: http://yourbexx.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0