HEJ BLOGGEN

Eh..ja kom inte på någon mer "passande" rubrik...

Idag har jag inte något särsklit att säga, men jag kan ju berätta lite om dagen. Jag, mamma och brorsan skulle åka och shoppa&ta en fika på Kungsmässan idag men dit fick man inte gå eftersom att det tydligen var en bomb i en bil där utanför på parkeringen ?! Det var i alla fall poliser, räddningstjänst osv överallt där...

Så vi fick åka och handla på Willys istället (riktigt mysigt *host*), men jag gjorde i alla fall en riktigt härlig tre rätters middag till familjen idag! Har alltid varit kreativ av mig och älskar att laga mat och dekorera tallriken! Det blev i alla fall toast med räksallad, räkor och rom till förrätt, kött med mycket god sallad till varmrätt och till efterrätt blev det hackade och stekta annanasbitar (stekta i (mycket) socker) med vaniljglass, men innan jag serverade efterrätten hade jag smält vit blockchoklad som jag hällt över glassen så den stelna, så det va ett hårt lager vitcholkad över glassen, rekomenderas starkt! Och jag la upp det så fint också, jag är så duktig.. haha ;)

Men nu ska jag fortsätta spela Café World, haha!

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Allt bra idag? :)

2010-02-26 @ 11:50:18
URL: http://brownsugar.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0