HOLA CHICAS!

Har varit uppe sedan klockan 11, men trots det är jag hur trött som helst.. kan bero på värdet men också på att jag inte somnade förän klockan 4 i natt. Idag ska jag inte göra speciellt mycket, skulle egentligen in med Alexander och kolla på Avatar, men jag orkar inte så jag ska ha en skön slappdag. Imorgon blir det Göteborg med Johanna, jag ska boka tid för piercing i naveln! Äntligen börjar något hända, ska ta nästa lördag!

Vet ni en till rolig grej? Idag är det precis en vecka kvar till jag ska sitta i Scandinavium och sjunga med till världens bästa låtar med favoritbandet Tokio Hotel!!! Har lyssnat på dem sedan februari 2007, och äntligen får jag se dem live! Kommer bli underbart, snacka om att någon kommer gråta när det är klart... Jag är verkligen känslosam, och kan gråta åt minsta lilla.. Jag och bästisen Johanna (som ska med och se TH live) brukar säga att jag "lever mig in", det är då jag blir helt tårögd i ögonen, haha!
Jag grät till exempel igår när Glee hade säsongsavslutning! I'm geeky.






En av de absolut finaste låtarna i världen, vet att ljuden suger på denna video dock!


1000 Meere (1000 hav) - Tokio Hotel (L)

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Vad tycker du om OneRepublics låt 'Everybody loves me'? ;D

2010-02-26 @ 19:08:03
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: elin <3

Bara så du vet så är det såhär att enligt skolplanen skall eleverna ha gått ex antal skoltimmar och haft ex antal lovdagar. Vi har då fått extra lovdagar och missat en hel skolvecka. På kommunens hemsida står det at vi kommmer få jobba in denna förlorade skoltid hemma på egen hand eller få kortare andra lov, ex. påsklov, för att man skall hinna med planeringen för året. Det behöver alltså inte vara på sommarlovet. Därför skrev jag så på bloggen. ;) Om du fortfarande inte tror mig kan du gå in på kommunens hemsida för där står det hur det kommer bli. ;)<3

2010-02-26 @ 19:27:02
URL: http://faairiee.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0