I AM A SUPERWOMAN

Satt i drygt 30 minuter och fippla med ett armband som jag självgjort! Hittade två gamla askar med grjer så man kan göra egna smycken som jag fick för några jular sedan. Skit balla saker fanns det! Gjorde ett "dollyblond"-smycke som jag kallar dem. Ni får se bild imorgon! Detta kommer i alla fall hedanefter bli en hobby för mig, ska in till stan i veckan och köpa massa tillbehör! Kommer skapa en kategori för det också! Blev sjukt nöjd med armbandet så ja.. kanske börjar sälja tillslut? ;) Haha.
Idag har jag faktiskt inte gjort något speciellt förutom att jag och mamma bytte rum idag! Jag ska ha hennes lilla mysiga rum och måla om det vitt med en snygg fondvägg! Och hon får mitt snygga rum med bohemstil! Love my room, men det behövdes en förändring! Jag älskar förändringar, och kommer antagligen ångra mig snart som jag alltid gör när jag byter rum (har gjort det ett antal gånger i mitt rum, speciellt hemma hos pappa!).
Kommer allelesstrax ett inlägg till så håll utkik! (Y)


Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0