I'VE MADE UP MY MIND!

About which hair color I should dye my hair to. Det blir Beyoncés snygga, bruna hårfärg! Ska absolut färga det hos frisören, eftersom jag vägrar att få det grönt och så.. Ska också skaffa hairextensions, som jag kan sätta fast i håret.. vill ju ha långt hår :).





Har precis skrivit klar min spanska redovisning, riktigt gött säger jag bara! Hade sån ångest att jag inte skulle bli klar med den till måndag men det gick ju. Det jag har kvar nu är teknikarbetet och matte (har mattekompletering imorgon :S) så jag ska sätta mig med matten nu, och tekniken vet jag inte riktigt hur jag ska göra med... Den skulle vart inlämnad förra fredagen,alltså dagen innan lovet då jag var sjuk.. så jag ska säga till henne att jag skickat in den, men att hon antaglgen inte fått den då - something that always works ;) Jag ligger på gränsen till VG i teknik så jag vägrar fan sänka mig :(!!!! Ska gråta framför henne eller något, men hon är helt vrickad ärlgt.. Hon är typ ass ung, 20 år eller ngt med svart hår och piercingar och sånt, ass ball är hon! Men hennes regler, hon ger en typ IG och man inte lämnar in läxor precis i tid, prick 8:00 måste den vara inlämnad, haha. Jaja.. jag ska kaxa så får vi se om hon vågar kaxa emor, right? ;) who would like to be mean to me,liksom? (a)

Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0