SOMMAR OCH SOL..

... ÄR VAD JAG LÄNGTAR EFTER JUST NU! Tänk er att kunna gå ut på balkongen och känna vindens varma bris, visst låter det väldigt lockande?! Jag kan bara tänka på en sak just nu och det är sommaren.. Tänk att den är så nära, men ändå så långt bort! Det är mars, april och maj kvar sen är den här!! Och den 18e juni åker jag troligen med Johanna och hennes familj till Albir i Spanien! Kommer bli fett nice, bli brun och bara chilla!

Jaja, man blir bara så jävla deppig när man tänker på sommaren och sedan kollar ut och ser att det är snökaos ute... bäst att jag kilar och borstar tänderna och gör mig i ordning för sängen för nu är jag trött.
God natt!


Albirs kust

Kommentarer
Postat av: Cassandra

gee mig sommar ♥

2010-02-19 @ 22:59:53
URL: http://cassandrababy.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0