THE HILLS

Hej på er! I morse gick jag till skolan och gjorde nationella delprov 2, vilket faktiskt var ganska lätt. Man skulle välja ett alternativ att skriva om utav 4 möjliga alternativ, och jag valde att skriva om något som handlade om fördomar och var jag som enskild individ står i samhället. Blev 7 sidor på en och en halv timma... Jaja, det kändes bra i alla fall!
Mamma hämtade mig direkt när jag var klar och sedan dess har jag bara legat i min säng med datorn i knät och kollat på The Hills. Min absoluta favoritserie! När jag får pengar ska jag absolut köpa säsong 1, sedan 2, sedan 3 osv :) Lauren & Whitney är så jävla snygga och deras jobb.. to die for! Heidi däremot tycker jag inte är så snygg (dock blev hon lite mer perfekt efter hennes operationer, jag är nog den enda som tycker att hon blev snygg!).
Nu ska jag kolla andra säsongen av The Hills, och hata Spencer lite till :) Puss.


Lauren Conrad och snygga Jason.

Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0