WHATCHA SAY ACOUSTIC VERSION

Bästa låten just nu! Älskar att dem har gjort den lugnare, mycket bättre verkligen! :)

Idag vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra, pappa vill att jag ska följa med till båtmässan som vi alltid var på när jag var yngre men jag vet inte om jag vill. I och för sig är det ganska kul där faktiskt, med alla snygga båtar och modellbåtar och sånt.. men vi får se helt enkelt. Annars blir det att jag är hemma idag och bara vilar upp mig. 

Satt precis och kollade på E! där dem visade live från röda mattan i Hollywood, premiären av Valentine's day. Riktigt snygga klänningar! Nästa vecka blir det att ja och en kompis ska kolla på den filmen, verkar sjukt bra!

Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0