100110

Hej bloggen! Sitter här med hungrig mage, har inte ätit på hela dagen, oops.
Pappa håller på att laga mat så det ska bli skönt att få något i magen säger jag bara!
Efter maten blir det till att tappa upp ett skönt bubbelbad i vårat bubbelbadkar, jag använder nästan aldrig det eftersom jag hellre duschar än badar, men känner att jag verkligen behöver bada nu innan skolan och ta det lugnt lite! :)
Men nu ska jag hjälpa pappa lite, detta blir antagligen det sista inlägget idag om jag inte slänger in något innan jag går och lägger mig..
Puss (L)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

sv: visst har dom, allt bra? :)

2010-01-10 @ 19:05:01
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: elin <3

Åh gud va mysigt! JAg har inget badkar :'( HAHAHA skojja. Nej men det är lite synd... Men vi ses imorgon i skolan ;) Hur är det förresten? Skolångest?! :S

2010-01-10 @ 19:32:10
URL: http://faairiee.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0