2010?

Oj. Känns det inte konstigt ändå, att säga 2010 alltså.. Vad fan ska man kalla sommaren, beach 10? Låter sjukt. Menmen, i år fyller jag 16 och får börja övningsköra, och i år tar min brorsa kör kort iiih, haha.
Vaknade för typ en timme sedan och sitter här nu framför datorn. Har jag btw berättat mitt nyårslöfte?
Att inte äta godis, chips eller andra onyttiga "frästelser" och börja träna regelbundet för beach 10 (beach 10?)...
Hur tror ni det kommer gå? Jag tror fan det kommer gå skit bra, har lovat mig själv att verkligen gå in för det och kämpa.. och jag kommer inte ge upp i första taget kan jag säga (;
Ni då, har ni några nyårslöften?
Nu ska jag strax hämta lite dricka och kolla om det är ngt bra på tv.. puss så länge!

Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0