Bedtime

Hej på er alla söta läsare! Ökar varje dag, loveyou.
Jaja, jag förstår inte riktigt var jag gör uppe vid den här tiden, jag skyller på att jag fastnade på en riktigt intressant blogg som hette något med gossip lalala där jag läste skvaller om Kissie, mohahaha. Gud va jag inte tycker om Kissie. Hur fan beter hon sig? Och kom fan inte åh säg att det bara är något hon gör för att provocera läsarna. Asså läste på skvallerbloggen att hon bl.a. (och detta är sant, kan länka denna skvaller blogg imorgon bitti så får ni se att man fattar att det är sant eftersom det finns bevis och folk som skickar in majl) det va en kvinna som skickat in ett majl där hon uppmanade andra företag att INTE reklamera sig hos Kissie och skicka saker till henne för att hon sedan ska visa var hon köpt dem. Nej för denna kvinna hade just gjort det, skickat ett par saker till henne som Kissie använt flitigt - men inte lägger Kissie upp vart hon fått dem ifrån. Hur otacksamt och idiotiskt är inte det? Och från det ena till det andra, Kissies dubbelmoral då? Haha- de ska vi inte ens prata om.. Men ja.. det finns även bilder på hennes skitfula/fetto pojkvän! Gosh, spyr. Någon annans pojkvän det också finns bild på är Kenzas, omgomgomg en av de snyggaste killarna på jorden,lovar haha. Karateproffs också haha (;
Men nu ska jag som sagt sova, länkar skvallerbloggen imorgon!

Kommentarer
Postat av: yollande

Hej!

Just nu har jag en frågestund på min blogg och det skulle vara kul om du skulle ställa så många frågor du orka. Dont be shy! ;)



Btw: jag kommer att länka din blogg om du gör det som en bonus ellr vad den kallas :D

Har det så bra! :D

2010-01-03 @ 09:07:50
URL: http://yollande.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0