EMPIRE STATE OF MIND

New York!!!!
Concrete jungle where dreams are made of,
There's nothing you can’t do,
Now you're in New York!!!
These streets will make you feel brand new,
the lights will inspire you,
Let's hear it for New York, New York, New York

Låten♥
Även en annan låt jag upptäckt som är helt underbar är Hero of War - Rise Against. Riktigt fin text!
Men ja, detta fick avsluta en jobbig dag med bara massa plugg helt enkelt. Imorgon blir det upp tidigt som fan, runt klockan halv sju alltså för jag måste med bussen. Kommer bli fett jobbigt att behöva va på stationen imorgon, dagen efter en man blev påkörd av X2000 där och dog, det hände idag! Min brorsas kompis stod 10 meter från den 48 åriga mannen som tydlgen har halkat på det hala underlaget och åkt ut på tågbanan samtidigt som tåget kom! Så jävla hemskt.. Asså inte för att förvärra hur hemskt det redan är, men nästan det enda som fanns kvar efter var byxorna och tarmarna? Asså han "flög" 50 meter i luften också, så jävla hemskt, jag kommer ärligt inte kunna sova jag kommer bara ligga och tänka" shit tänk om det hade varit pappa" och sånt.. :o
Men ja, nu ska jag sova och R.I.P ♥


Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0