FIIXX

Hej sötnosar! Sitter här och lyssnar på musik och sjunger med så gott jag kan, RIIVERSIDE MOTHERFUCKER!
Ska alldeles strax börja makea mig, sedan blir det göteborg för hela slanten :) Ska bland anat kika på päls, jag vet att det kanske är lite sent att köpa en pälsjacka nu när våren är påväg - men jag tycker ändå inte att man ska börja handla allt för mycket vår kläder nu när det faktiskt är mer än 2 månader kvar till våren invigs! Så en svart snygg päls blir det att kika efter. Och så ska jag köpa ett par sjukt snygga leggings från Raglady som jag har velat ha ett tag nu.. :)
Men vi hörs senare när jag kommit hem med alla mina grejer! :D


Kommentarer
Postat av: victoria

Åh hoppaas du hittar de du hittar nudå :) och de du vill ha. du får visa mig sedan vad du har köpt ;) blir avis att du bor nära gbg!

du en fråga, du har ju länk till Facebook på högra sidan tror jag du har? hur har du fått dit den :) ?

puss och kram sötnos

2010-01-30 @ 11:01:58
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0