Glee

Idag började äntligen Glee igen efter att ha haft jul uppehåll! Verkligen bästa serien på länge, så fruktansvärt bra verkligen. Och för er som inte sett den, ja.. Se den helt enkelt! Bara massa snygga människor att kolla på, haha. Plus otroliga röster (det är en musikal serie som utspelas på High School).
Imorgon börjar de flesta skolor igen, som jag har förstått. Men inte min. No, min börjar inte förens på måndag så det blir ytterligare en sovmorgon. Ska på bio som sagt med  Elin på kvällen och kolla på Har du hört ryktet om Morgans, verkar riktigt bra men det får vi alltså se imorgon om den uppfyller mina förväntningar. Senare i helgen ska jag nog på bio med brorsan också tror jag, och kolla på Avatar men vi har inte riktigt bestämt oss, men den vill jag verkligen se verkar så himla bra!
Men nu ska jag gå och lägga mig och drömma mig bort till varmare delar! Los Angeles, dream of Love.

Kommentarer



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0