God "morgon"

God "morgon" alla underbara läsare! Gick upp för inte så längesen och har skrivit en plan för min träning och diet framöver (och när jag säger diet menar jag sallad och sånt - inte sluta äta). Ska göra 50 sits-up på morgonen och lika många på kvällen. Asså jag vet att det inte är så många men, man får börja litet right .
Vill ni se min plan, så här ser den ut typ:
Frukost: En halv nutrilett brownie - den gör så man snabbt blir jätte mätt.
Lunch: Sallad, eller någon frukt
Middag: Sallad med kött, kyckling eller fisk.
Och emellan måltiderna äter jag (om jag skulle få typ godissug eller något) russin, oliver, avocado eller sånna saker som är riktigt gott!

Tror faktiskt detta kommer bli riktigt bra =) Hoppas på att det kommer funka nu då! Jag har också skrivit ett schema där jag ska skriva in varje måndag hur mycket vikt jag tappat, hur mycketjag gått ner i midjan och sånt haha. Riktigt löjligt kanske, men min mamma brukar göra så och för henne funkar det jätte bra och då har man ett mål också - mitt mål är Beach 10. Tänker på det hela tiden när jag kollar på film och är sugen på lite godis haha.
Har ni något nyårslöfte?


Kommentarer
Postat av: elin <3

sv: HAHAHAH oj va smart jag e !?! ;D

2010-01-04 @ 17:53:39
URL: http://faairiee.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0