HUR DU MATCHAR DEN TRANSPARENTA TRÖJAN

                                                                         Klicka på bilderna för att se dem större!
Jag har många transparenta plagg från när jag var yngre men hur fan ska man matcha dem? Hur svårt som helst ju. Antingen blir det fult eller perfektion! Här har ni ett tips från bloggen Shopalicious, eller Linda som hon heter - hon har matchat skitsnyggt! Älskar det verkligen och det är som tagit ur hur jag vill gå klädd just nu.
Men egentligen, vad tycker ni om den transparenta tröjan? Hiss eller diss?


Kommentarer
Postat av: shopalicious

Jag känner mig helt bäst just nu. Shit vad du boostade mig nu ;)

2010-01-14 @ 23:34:06
URL: http://shopalicious.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0