Jävla kärring

haha, jag måste berätta om när jag och mamma va och handlade mat idag. Jag körde kundvagnen och det var något glapp i hjulet så den svängde åt höger hela tiden. Jag skulle i alla fall till kattmathyllan och svängde vänster och körde ändå i normal "hastighet" eller va man ska säga.. så kommer det är tant som ska ta några saker där jag går förbi och tittar rakt fram åh ba "gud va sakta du kör, kan du inte gå lite snabbare, sego" och sånt. Då vänder jag mig om och säger "vah är du helt dum i huvudet eller?" och hon tittar fortfarande rakt fram och svarar "dum i huvudet, dum i huvudet, jävla unge ska komma.. blablabla" så säger jag "men omg jävla tant va fan är ditt problem?". Min mamma stod bakom mig så jag vände mig om och säger "hör du vad hon säger?" mamma undrar va som hänt och jag står och skrattar ihjäl mig. Så frågar jag tanten om hon är psykiskt störd på något sätt för hon betedde sig verkligen .. helt sjukt! Och så säger hon till min mamma att hon inte ska lägga sig i och så svarar min mamma att det är min dotter klart jag får lägga mig i - och så säger den äckliga tanten "men håll koll på henne då" eller något sånt. Jag ba "men shit, vad är ditt problem är du dum i huvudet eller jävla fitta". sen stack hon, vet ni hur arg jag va, asså jag höll på att explodera! Ojojojojojoj, ahja älskar att bråka med tanter som ÄR sjuka i huvudet, så kul dem tror verkligen man ska lägga sig på marken och låta de sparka på än, men nej inte jag - haha inte jag! (;

btw, HÄR är länken till skvallerbloggen!

Kommentarer
Postat av: elin <3

HAAHAHA gumman klockrent!! ;D Du skulle kört på henne med vagnen :O

2010-01-04 @ 13:45:57
URL: http://faairiee.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0