KIM VS. LINDSAY

KIM VS. LINDSAY photo | Kim Kardashian, Lindsay Lohan
Kim Kardashian bar sin vackra Brian Lichtenberg klänning under sin födelsedag i Las Vegas medans Lindsay Lohan bar sin glittriga hood-klänning på Golden Globes fest InStyle. Så vem tycker ni bär upp den lilla glittriga, Brian Lichtenberg snyggast?
Jag tycker, som alltid, att det är Kim! Älskar klänningen men gillar inte Lindsay, ful tycker jag. Kim bär den också sjukt mycket snyggare på grund av kurvorna och att hon inte har luvan på sig. Tycker inte man ska blanda fest och gympa i en och samma klänning? !


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Själv tycker jag att linsday är hur snygg som helst, men klänningen ger henne ingen rättvisa :P

2010-01-21 @ 11:00:27
URL: http://gabriellasandstrom.blogg.se/
Postat av: lovisa

jag tycker egentligen att klänningen va rätt snygg, men jag hade gillat om den va typ helsvart så den blev lite mer "vardaglig" :P

2010-01-21 @ 19:57:52
URL: http://chaitjej.blogg.se/



Namn:
Du kikar väl in igen?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0